Redan slut!!

AJ då..   julen sprang förbi!!   ett helt jävla år ;)   ska jag skratta eller gråta åt det ?? 

IDAG har jag hunnit hälsa på en god vänn & druckit en massa julkaffe,, mums,, ni vet sånt där med smak i!
Lukas var med och lekte *läs härjade* gärnet med sonen i huset!
Jeanette har sovit hos faster och mummi o faffa  så henne ringde jag hem för att rida en lektion för lasse.  hon kom hon red  hon åkte tillbaks!!   hej hejdå! 

Jag & sofia var iallafall jätte nöjda med resultatet av timmen och hästarna kändes fina.  jerker jobbade extra bra SÅ BRA SÅ SOFIA LOVADE TA STALLET I MORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      JIIPPI...( kanske jag blev gladast, ledigt från mockning o ridning en dag)
Kanske innebär det premiär på skidorna i riekola, jo jag vet har som tjatat  länge nu men detta kalla vinterväder säger stopp...

det var nog det jag hade på hjärtat just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0