kalas och sånt.

Började morgonen m å rida ut på lång ritt!!  typ 1.15min   :) men ganska illa när man inte "hittar" rätt väg för allt ser annorlunda ut!  skogen eller det som återstår ser ju inte riktigt lika ut.. vägarna växer igen och nya bereds,

Sen har vårat lill ♥ haft 3 års kalas idag...  mycket tårta och gott.
Det verkar härja magsjukor lite överallt nu.. blää det vill jag inte ha!  så det var några som inte kom på kalaset just för den sakens skull.
 Veckan startar i morgon och jag har grymt mycket på min "todo" lista   :)

TRÄNINGEN blev jätte dålig denna vecka eftersom jag var till stockholm på jobb & nöje.
Mån- ben  ett grymt bra pass med fokus på röven...
Tis-Tor = stockholm
Fre- combat
Lör- arms...


have a nice day... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0