JULKVÄLL

JA vad säger man?  sitter ensam vaken nu :(    
Alla sover utom jag då..
SITTER och tittar på jaktlust!   just nu bockjakt!  Det är ju som nått spesiellt med jakt kläder...  på rätt kropp så är  dom ju sjukt snygga!  köpte föresten en skit snygg keps åt brorsan som passar i jakten! det är ju inte helt lätt att hitta nått som går å sända post!

TOMTEN hittade hit oxå....  barnen blev nöjda fick kanske int de dom önskat, men ibland blir det så och nöjda var dom båda 2,  dom fick skor, tröja, dagbok, slalomhjälm, skridskor, bandy klubba , boll , godis, lego. traktor, glittrande snygg grima åt ponnyn, karoke grejs idol nåt!   pappan ihuset fick oxå skrillor.
tomten glömde inte ens mej. fick slalompjäxor. godis. MUMIN SKÅL. ljus med fot.   kan väl helt enkelt tycka att julen varit okej.   nu är den över och snart är det nytt år! 

Sänder en tanke åt dom som sitter ensamen på jul. ♥   inte alls roligt.   dom som bara väntar på att alla röda dagar ska passera så allt blir som vanligt, barnen som *råkar* ha fulla föräldrar under julafton & dagarna runtomkring.
nä jag ska inte gå så djupt i det!   tycker bara så synd om dom!!   jag vet att dom finns!

Dagen börjades givetvis med tomtegröt & sedan drog hela gänget ut istallet med mock och städ!
Sen selade vi på och drog ut på våran traditionella jul ritt!
Bilder finns faktiskt på ssofialohiniva.blogg.se   kolla där  ;)

Nä nu går jag nog och sover en stund! imorgon väntar stall och skridskoåkning!  Men oxå en massa hästar!!



//  love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0