jävla rubrik igen ;)

Tråk dag idag! eller jag vet inte!  allmänt stressig dag. hann typ inte ha lunch, jo en snabbis och sen as mycket på jobbet. Jobba över 1tim för å komma ikapp och så fick jag bak läxa från i måndags då jag INTE var riktigt allert, eller så var mina jädra tankar på vifft igen.....igen och igen..!!   hur bra är det då??   BLÄÄ.... 
HUR LYCKAS JAG?       

Jag är som jag är......  jag är jag   ;)  

nog om det nu för jag har inga ord som passar  ibland är det känslan bara!  ♥

Jag hann äta en snabb middag( värmde gårdagens ) innan kvällens ridlektion började!  Sa några väl valda ord
typ likt  " tack för sällskapet "  heehee  15 långa minuter...  
Drog på stall kläderna och for ut...  kom in 3,5tim senare     :)   
mycket gladare..                  

                            Red både Yello(som gick bra) och Gutten som förövrigt var jätte pigg & eftersom jag inte hade lust å bocka runt idag så blev det ett skritt & trav pass!!

//  bara lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0