???

Ibland så önskar jag att jag kunde vara en fluga på väggen  ;) tänk att få lyssna och hinna reflektera lite.
Det hade ju varit ruskigt bra att kunna veta hur folk tänker. 
Har märkt själv att jag har sorterat bort en hel del ytliga & oviktiga vänner i mitt liv,  såna som inte är ärliga mot mej för sånt kommmer jag på förr eller senare ändå! och det tar sån fruktansvärd energi att orka med skit snack.. Fast däremot har jag med glädje fortsatt umgås med vänner som på ett eller annat sätt följt eller dykt upp på vägen i mitt liv. Och dom finns där oavsett hur och vad som hänt eller om vi träffats varje vecka eller 1gr per år!

STORA KRAMAR TILL MINA VÄNNER   :)

Kommentarer
Postat av: Manka

Bra inlägg!

Kram till dig med!!

2010-12-17 @ 10:42:07
Postat av: Katja

Helt rätt Hanne!..Energi tjuvar finns det gott om och dom behövs inte.



Kram på dig vännen <3

2010-12-17 @ 11:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0