DET SOM INTE DÖDAR... härdar

ONE the road again ;)
tjoho,,  snacka om pärs, Det där å vara kräksjuk...
liten man känner sej då!  
Fast stallet är fixat och vi sitter & spelar memory. "jag vann" säger lukas fast vi inte ens börjat , så vilken härlig inställning han har  ;)

ute har det kommit en del snö & vi har traktorn på värme och sen är det nog bara å börja ploga sej lite!
Jag skulle ju börja lägga på lite extra energi vid hästarnas kondition, fast det är hela tiden nått ivägen, kurser kurser & sjukdom & allt möjligt.  Känns lite små jobbigt. 
Träningen har inte heller blivit så bra just för den sakens skull.

Fast inspirationen är STOR!!! Ibland behövs små små ting i livet som höjer orken och lusten.
Och just nu har jag hittat det.
Och snart börjar ju skidsäsongen. i år är det både längd & slalom som gäller.
blir nog nån resa till backarna för utförsåkning senare, undra om en 3åring kan börja åka slalom.

// hanne

Kommentarer
Postat av: Katja

Japp så klart att han kan åka...Saga började förra vinter och var då 3 år..Gick super bra..vi hade ju henne dock i sele..men det gick bra :-)

2010-12-07 @ 14:08:48
Postat av: ALICE

Hoppas du har haft en bra tisdag! :)



Har nu börjat med gratisdesigner, beställ gärna en!

2010-12-07 @ 22:21:43
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: bex.

ristårta är en tårta med massa marräng grädde och choklad.

och nej de är inte matris som alla tror de är sånna där puffar :p vet inte hur jag ska förklara :(

2010-12-08 @ 08:26:36
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0