13/12-2010

JAG HAR REDAN HUNNIT MED 2ST LUCIA FIRANDEN IDAG!  strax bjuds på den 3e  ;)

Stallet blev lidande idag oxå..  fast det gör inget för dom var så söta mina barn!!

Fast lite show var det i går kväll,, puh,,  hitta kläning hitta glitter.. nä hitta krona, ett riktigt sökande.
sen så ville ju inte lilla Lukas vara pepparkaksgubbe utan prinssesa som syrran :)      ni skulle ha sett pappans min,,haahaa
han tog ett sånt där far & son snack sen ville lillen ha pepparkaks kläderna på...  jag tyckte ju det hade varit roligt med lucia kille!

Jag hade tänkt köra igång min RIKTIGA träning nu idag! bara så ni vet!!!!
Vilket innebär BEN IDAG! ( kommer att vara stelt i sadeln imorgon)   för då ska jag åter igen få sätta mej i sadeln på den finfina Roni som är en granprix häst     :) big smile..    det är faktiskt väldans kul å få denna möjlighet att utveckla min ridning.


det var allt jag hade på ♥ just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0