lovley

oj va länge sen jag skrev!
fick mej världens överraskning igår då det rulla in en bil på gården! eller på stallplan! ( dit jag förövrigt INTEvill ha bilar! framför porten) såg att det inte var en svensk reggad och skulle just skrika på jani att han får sicka den till campingsidan då pappa(cristian) steg ur bilen!  MYCKET TREVLIG ÖVERRASKNING

Idag regnar det mer el mindre,  var och jobba på gymmet lite & ska nog tillbaks senare..
nu en kopp kaffe och en daimglass,,,mums...
biljetterna e kirrade och jag drar på tisdag nästa vecka!
ser fram mot det men ändå inte! 3dar jobb( inte så kul borde hinna förbereda mej, men e ju mamma ledig ju)
&3dar strosa runt & mysa ♥ vilket innebär shopping i masser!!  hihi
& så träning med .......!!!   om det finns möjlighet!!  men utan tränings KLÄDER åker jag inte i väg!!

vädret ser ut att klarna upp här så nu bär det av ut på gården och fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0