det är mitt liv

blir så j-a less!!!  är det svårt å förstå eller?
Har slutat lägga ner tid på onödiga,,,,  varför skulle jag??
NÄR DET BARA KOSTAR MEJ ENERGI!  jag behöver den själv...

jag brukar vara snäll men inge mer!

This is my life!    å jag gör vad fan jag vill!!!!!!!!

däremot delar  jag mer änn gärna med till dom jag tycker om ♥  & som betyder nått!

Kvällen kom himla fort och mycket blev skjutet på till imorgon!
fast det spelar ingen roll.  
Är ensam nu med barnen typ 3e natten lite ovanligt men RIKTIGT skönt!
Ingen å luta sej till bax mot å tro / vänta på att nån annan fixar ;) utan det jag gör blir gjort resten en annan dag! fast lite konstigt tycker kidzen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0