Dragit på mej en förkylning

Såå irriterande .. Inge feber, bara täppt  trött och snorig!! 
Så pass att jag inte kan jobba på hotellet då jag inte säkert ska hantera livsmedel el smitta kollegor.. frisk nog att inte sitta still…
Sjuk nog för att inte vara på gymmet 😵‍💫
Alltså lätt jobbigt!

En utlandsresa är iallafall bokad och jag känner mej lagomt nöjd.. ler… alla kidz med! Och seniorer !
Det lär bli den intressantaste resa jag gjort 😅🤪
Så innan skall ledighetsansökningar bli klara
Gymmet hitta en städare
Stallet en hästvakt
Och huset och Melker en vakt 
Inte fullt så lätt alla gr att spontant bara åka iväg 

Men nu ska det bli klart i allafall .

Det är maj ute redan men massa snö är ännu kvar 🤢
Inte så skoj 

Ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0