Vilken vecka det ändå varit

Det känns att jag lever.. har hunnit så sjukt mkt .
Hunnit rida och faktiskt tränat både hoppning & slätt 
Det känns otroligt kul att vara på banan igen.
Krukan var så grymt laddad så oj.. riktigt pipig och stud/explosiv.
Det känns i kropp idag.. flera år sen.
(null)
Även Casper fick följa med.. han är ett skolexempel att ha med sej.
Inte ens lastningen var nått bekymmer.. 
glad hågen följer han med på äventyr.

Däremot har jag insett att min bil 
1: behöver gå till doktorn 
2: nya vinterdäck 
Små men dyra detaljer att ordna, speciellt då jag verkligen inte kan mer än tanka o köra 😝

(null)
Fredagen innebar även fredags blommor.🌸 
Älskar blommor på borden, denna gång blev det även vaser till… 
(null)
Det var inte menat till blommor, utan ljuslyktor 
Men med lite fantasi Så blev det grymt fint ändå.
Hunnit lite av varje faktiskt.. känner mej rätt nöjd över det.
Idag i solen blev det uteritt av tre hästar var.
Ny tjejen var med & hon skötte sej grymt ! 10av10 poäng… 😍
Svante var övertaggad.. 
och Casper & krukan fick bara jogga lite löst i solen.. så inte dem blir stela av träningen igår.
Pandis & kalven fick varsit pass dem med
Så 6 hästar fick njuta av det riktigt fina vintervädret..
Resten gick sej ledigt i hagen 

Jag är trött men nöjd över dagen ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0