Make today amazing ❤️

Vaknade i egen säng ,, så mysigt.
Gillar vara på språng men nog är det mysigt att vara hemma!
Vi gjorde en kortare helg i Stockholm och bara åt sov & drack gott… vila lite.
Energin behövs hämtas upp då å då

När vi kom hem var huset topp städat & just sådär mysigt att komma hem till ❤️
(null)

(null)
Fast jag var hemma i tid för att hinna rida så sköt vi det på morgondagen.
Bara sitta ner å njuta av lugnet kändes bättre 

Har mkt att ordna upp i kring med jobb & fakturor & pappersarbete delux… lite av allt är fixat idag. Resten så fort jag hinner med.
Jag som inte ens äger en dator!! Slog på det idag och ordnade en på momangen.
Nu ska jag få ordning på allt!
En sak i taget . Det löser sej nog så.
Idag var det slut på karensen av nya hästen och hon fick på sej utrustning & fick en liten kortare introduktion av ridhuset.
Kanske inte hennes bästa dag… blåst,, snöras,, och energi. Kul kombination 🫣
Men skorna satt kvar & alla såg nöjda ut.
Resten av hästarna som inte går lektion var oxå ut på tur….
Lite flax hade jag när casper var sista ut… tog och longerade när ALLT ja precis allt kom ner från ena sidan taket 
Där hade jag inte velat sitta upp , unghäst, vilat tre dagar,, och något nytt han inte upplevt.. men mest förvånad var han efter ett varv i luften… vars & vad var det… stod blixt stilla å inväntade mer.. men inget hände ju . 
Kul upplevelse iallafall & jag nöjd av att stå på backen .
Nu är det lektioner resten av kvällen och jag hoppas att blåsten ger sej… 
Det är inte kallt men vinden gör det kallt ändå.
Grannens jul ljus i granen gungar rätt friskt fram å tillbaks.
Liten bild på ny pollen 
(null)


Ha en fin måndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0