En ny likadan dag

Klockan är strax halv 8 
Ledig från hotellet som tur är,, förkylningen ge sej inte..,men inte heller febern kommer riktigt. Så där mittemellan händer liksom inget!
Huset är stökigt så kanske om jag samlar all kraft så orkar jag göra något åt det!
Väntar på hovisen,,, men om & när? Vi får se!
Vinterns kyla är inte å leka med!

Ser fram emot mockningen idag för jag la i pellets igår 😍 älskar det 
Spån i all ära .. men Pellets är min grej.
Den tar väck en del stank & ger en bättre botten.
Jag har hittat en del kliniks & träningar jag är sugen på… så kul att ha viljan igen 😍
Det känns som om våren har mkt fint att komma med.

Det är alldeles tyst här i huset nu.. alla jobbar & är i skolan. Jag formligen älskar det ❤️
Hör till mitt må bra, att vara ensam lite 😝
Då blir saker gjorda !


Ha en fin dag 🤩


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0