4:e dagen snorig

(null)
En lite senare frukost , det har redan blivit ljust ute & klockan är 8:00
Hästarna är ute & det är i vanlig ordning -27 
Tanken har länge varit att ge mina hästar vinter vila … aldrig riktigt lyckats
Men nu med kylan i två veckor så har jag faktiskt gett dem vila.
Dem verkar nöjda & positiva.
Lektions hästarna har dock gått , men lite lättare än vanligt.
Även maskinerna har vilat 🫣
Huset har istället fått lite mer tid att bli organiserat och plockat i
Det är så mysigt när allt är på sin plats❤️
Jag har haft mkt ledigt nu från jobbet så det är väl därför jag blivit 🤧 
Men men…. Nästa vecka går jag in på vanligt schema så då blir jag nog frisk igen

Är en häst kort på gården, och söker något passande 
Men oj vad svårt det är att hitta det passande
En snäll inte för stor & med lagom energi..
Dem växer inte på träd.

Solen har visat sej idag men ändå är det grymt kyligt ute.. väntar bara på det mildare vädret & energin som kommer med den
Börjar bli less på att elda & elda.
Städa o städa 🤣

Ha en underbar lördag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0