26/1 -24

Ett år har redan passerat …. ETT helt år som gymägare 🫣 
Aldrig hade jag tänkt att det skulle sluta så!
Sommaren då vi körde till Luleå för en intervju med Nautilus chefen på pontusbadet.
Jeanette var 8-9mån gammal och satt ännu i bilstolen bak och fram i mercedesen .. den svarta med den fina klädseln,, gillade den skarpt. Minuset var att den var sänkt & jag hade lite svårt att hållas på vägen då den var framhjulsdriven 😅😵‍💫 och utan AC var det lite hett.
Hade på mej svarta trekvarts gymbyxor med gula sträck på sidorna… så klart minne där!
50% sökte dem en plats chef.. 
den andra 50% hamnade således i simhallen som badvakt och vatten gymnastiks instruktör… 
Jag kommer så väl ihåg lönen på Nautilus.
Dem önskade att jag skulle ge ett löneanspråk 
Klev kallt upp redan då och sa att det är upp till er.
Jag kör på med eran lönesättning 6mån provanställning sen kan vi se hur jag jobbat för lönen 🫣 7:500kr på 50% 
Ja där lärde jag mej livets första läxa.. 
men kul hade jag 😍
20år senare stängdes dörren på Actic 
Och jag öppnade dörren till mitt eget 
HAPARANDA Stadsgym ❤️❤️❤️

(null)

(null)
Mycket vatten har runnit under broarna sen öppning av Nautilus , namnbytet till Actic & slutligen Stadsgym.

Livet är verkligen otroligt 🥰😎

Ha en underbar fredag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0