1 januari

Åren rusar iväg.. galet vad fort det går 🫣
Året började med grym kyla -27 visade det
Trött efter många sena nätter på jobb.. 
det är måndag och normalt borde jag träna och hålla lektioner.. men varken eller idag.
Tittar jag tillbaks på året så har det varit en grym Berg & dal bana ..
Mkt nytt , mkt roligt ,
Men även några konstigheter på vägen..
Två förlorade bekanta.. normalt hade jag sagt vänner… men dem var inte värda det ordet.
Om man kan pga olika åsikter bryta en vänskap ,, el enligt mej vänskap.. då var det aldrig vänner,
utan istället får jag vara tacksam av att jag sett det nu & inte senare.
Känslan av att antagligen återigen bara varit bra att ha när det behövdes något som var av nytta el när jag gav energi är väl bara vänja sej vid 
Men lustigt iallafall .. 
Man slutar aldrig förvånas.
Myntet har alltid två sidor,, så jag undrar vad min var i det?

Nå nya året,är året jag återgår till att bli min egen bästa jag uppdatering… 
Var bara du.. det finns inga dubbletter 😍
Känslan är bra för året som kommer 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0