Vilken vecka

Veckan startade med en grym kyla!
Och ett hus som var katastrofen själv 😵‍💫
Arbetstiden är för mkt för att vara hälsosam.
Men här sitter jag äntligen söndag kväll, sista timmarna på veckan 
Vi fick ordning på värmen , men inte svaret på varför säkringar gick.. inte faserna utan direkt till säkring.. nu är det varmare & då funkar allt 🙄
Jag har nog nämt att jag minskar antal hästar.. dem som inte passar verksamheten och allt det innebär.
På fredag så levererade jag finaste Adele till Jane, där kommer hon få ett toppen hem. Inte för långt borta men ändå inte här. 
Det var en favorit häst att träna själv, lätt lärd delux. Jag kommer bli Avis på resultatet!
Sen resterande helg blev jobb… 6tim sömn..jobb..6 sömn..jobb
Inte jätte konstigt att jag känner mej som en sliten disktrasa.
Jo föresten 1tim han jag ut och prova snö djupet med skotern 😜
Bättre lite än inte alls!!!
(null)

Såå hoppas fler haft fullständigt lite fritid i helg🤪😝 såjag inte är den enda utan "helg ro"

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0