Jag vill Inge mer!!!!

Det Ă€r đŸ„¶  vi fryser och fryser

 
Gjorde ett försök i att longera hĂ€star 
Hann med tvÄ stycken sen gav hÀnderna upp
Hur gjorde jag förut?? Kommer inte ihĂ„g att jag klagade sĂ„ hĂ€r 😝
Minus 30 visar mÀtaren nu pÄ kvÀllen.
SnĂ€lla kan det inte vara slutet pĂ„ mars nu 
Sol pĂ„ dagen & kalla nĂ€tter 

Blev ett bad istĂ€llet innan sĂ€nglĂ€ge 
Älskar mitt badrum
Det blev för bra .. mysigt och just lagomt.

(null)

Inte den skarpaste bilden men otroligt mysigt att tappa upp ett varmt bad och bara njuta av en ledig kvĂ€ll 
Har sovit 5 timmar mellan jobbet pĂ„ hotellet & jobbet i stallet.. inte mitt utan ett litet extra jobb pĂ„ 10 hĂ€star 
Det ger mej otroligt mkt extra energi att bara byta miljö.. suget av att invÀnta trÀningar i hÀst tecken igen.
Snart sÄ.. lite mer vÀrme bara!

Vecka som kommer blir intressant, pĂ„ ingĂ„ng ett nytt uppdrag.. el Igentligen tvĂ„ nya uppdrag 😍 
32 Tim hotell jobb & gym & eget stall pĂ„ det 
Lite jag igen 😝. Allt pĂ„ samma gĂ„ng 

Ha en fin söndag kvĂ€ll 

VĂ€lkommen nĂ€sta vecka 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0