Påsken gick

Här går månaderna fort.
April är redan här !!! 
Alltså jag bara hinner inte med …
Förra veckan var brorsan här .. synd så jobbade jag as mkt. Fixade ledigt lördag -sön men så var han tvungen att köra hem 🤷‍♀️
Så var det med det… 
Jag säger då det.
Jobbet förstör så mkt fritid 😝

Lite bilder från närtid.
(null)

(null)

(null)

(null)

Påskbuffé & så ..
Men har även hunnit ut på skoter.. när jag väl har tid så är det grymt kul
Körde bort till kukkola forsen på ☕️ 
Under veckan har skotrarna mest varit upptagna då Brorsan varit ute å fotat.
Synd bara att nu är det as fint å bättre körväder än förra veckan 😝
Hästarna har både varit fina å rida 
och andra smått orena i rörelsemönstret.
Troligen för lite variation i ridningen..
Det blev fort bättre av uteritter..,
Skönt då jag gillar sånt.
Bästa tiden nu för att njuta av sol å vinter.

Livet återvänder sakta nu 😍 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0