Fredags mys igen đŸ„°

Vi hade en liten vin kvĂ€ll igĂ„r.. hela 3glas vitt 
Jag Ă€r en kung i drickande 😅😝
Men trevligt att göra nÄgot ovÀntat mitt i veckan .
(null)
Givetvis hamnade vi i nagel studion vars det blev otroligt fina naglar (inte pĂ„ mej) 
(null)

För jag gick i vanlig ordning i tid och sova 
Morgonen var vi helt plötsligt 4 i stallet & for ut pÄ en liten morgon runda med varsin hÀst/ponny
Det Àr sÄ fint nu, kanske bÀsta Ärstiden att njuta av hÀstarna.
Och bĂ€sta Ă€r ju att jag redan har gjort allt och kan stĂ€da o fixa huset resterande delen av dagen❀  (null)
Katten Melker vill dock att jag ligger still sĂ„ han kan mysa lite 

Ha en fin dag ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0