Det blev vitt igen

Jag trodde våren var på intåg… nu inser jag att så var inte fallet 😝
Vaknade igår och det var vitt.. 20 cm snö 🫣
Huva fy och 🤢 
Har jobbat rätt hårt & inser att det nu är tid att semestra lite… 
Vi har börjat kolla på resor, så ångest fyllt det är…vars? Hur? När? Ledigt från hotell? Hitta nån som gör hela stallet! Katten , huset & gymmet 😴
Massa logistik för en vecka i solen (förhoppningsvis)
All-inclusive är enda lämpliga! Barn,seniorer & vuxna lär vara svårt annars om att enas uti mattider. Vad som ska ätas & allt annat!
Bara bita ihop lite nu & se hur det löser sej
Som tur har jag bra nätverk så jag vet att det ordnas. Bara vi vågar åka 😅
Idag har jag ledig dag.. så den startades med att sova lite extra,,, ta ut hästar , åka på gymmet & sedan till polisen för pass…
Handlat mat & nu försöker jag njuta av en kaffe innan stallet !
När det igentligen inte finns plats i famnen så ligger katten upp & ner 🤪
(null)
Bara för att han absolut skall vara med !!!


Katten släpper för övrigt extremt med päls .. helt galet mkt.
Jobbigt med katthår överallt.

Oki stallet väntar nu …
Kram 🤗 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0