Regnar bort energi

Shit vad svårt att motivera mej att gå ut för att bli kall och frusen 👀
Det är riktigt blött ute.
Med mindre än 1 timma kvar till lektionerna startar så sitter jag ändå kvar i soffan, med en kopp kaffe & undrar vad som hänt !
Farten blev liksom som sirap när regnet kom.
Jag önskar en bra serie & en varm filt att mysa under.
Hushållet är inte så städat som jag önskar.. frukost passen tar musten ur mej.
Även om dem inte alls är lika trötta som efter bar jobb i tre dagar.
Gillar faktiskt variationen.
Bara att jag förr hade en ledig dag mitt i veckan på morgonen som jag han städa hus & rida & organisera runt överallt.
Den rutin som ännu finns som jag inte släpper är städandet av huset, blommor på bordet, öl i kylen & godis & fika före jag far på jobb fredagar
Det hör liksom till att barnen får ett städat hus, godis, & mys till helgen 
Och Jonas sin öl 🤪 
Så är det bara.
Hur bra kan det inte kännas att starta helgen så? 
Jag har investerat lite nya maskiner på gymmet … igår fick vi hiptruster klar ✅ 
Under helgen kommer nästa upp!
fem Nya handtag till dragmaskinerna oxå 🙌
Ergonomiska tydligen.
Min första känsla var gjutjärns stekpanna 😵‍💫
Men första kunden som provade hon gillade dem mkt! Så min stekpanna känsla försvann..

Utöver det har det mest jobbats på i alla former.
Träning 
Hästar
Jobb
Och lite fix på gården :) 

(null)

Det var en fantastiskt norrsken i början av veckan 😍

Vintern smyger sej in 


Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0