Himlen var så fin

Vilken kväll det blev.
Otroligt fina hästar & bra ridet av alla!
Såna dagar är det en fröjd och stå flera timmar på banan.
(null)

Förra helgen fick jag iordning garaget nästan helt.
Bara lite extra piff senare, kyl ev & tv
Det blev just som jag tänkt mej… 
Dem få gångerna det blir så, då känns det extra bra.
(null)
Soffan hade jag sökt i flera år innan jag hittade rätt storlek & färg.
Lampan var tänkt något helt annat ,, men sen blev det en enkel Ikea lampa som jag fixade till med lite svart färg
Koppar rören följer mej både inne & ute..
Det finns en oförglömlig historia bakom dessa som jag bara kan skratta åt i efterhand,, när man inte förstår sej på rören så gör man det bara inte 😅 

Veckan som gått har sedan varit jobb,, 
Frukost hela veckan följt av KGB baren fre & lördag kväll/natt 

Hoppas du har en bra vecka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0