Frost på rutan

Det var frost igen på morgonen 🍁🍂 hösten ger vika & in kommer vintern mer och mer.
Jag är för första gr väldigt trött & sammanbiten i mitt liv.. solen som kikar fram nu är värdefull för mej,, det trodde jag aldrig !
Bestämde att något gym pass idag blev inte på frågan eftersom min tränings kompis inte kunde.
Så jag byter om och tar en podd i öronen och går ut i skogen på promenad. 

Det verkar bli en liten kort weekend på annan ort i helg.. skönt att få komma iväg och andas.
Har du någonsin känt hur hopplöst det är med ett hus? Det är ju jämt stökigt.. hur då,är frågan!! Jag är ju aldrig & sällan hemma!
Så sjukt less på det,
Har sänkt min städ,laga mat, handla.. till nästan noll!
Äts det upp & man e hungrig—-handla!!
Stökar man—-städa!
Ja jag har verkligen försökt hålla min standard uppe..men nu har jag släppt det.
Låt det vara som det är.. när jag fått nog så är det nog.. vill inte veta ens hur jag agerar då.. det går så sjukt med energi för att hålla min lägsta nivå på allt.. så ja här sitter jag.
Möts av obäddade sängar, grusigt golv, disk på bänken, ingen mat i kylen, sommar däck på bilen, galet trött… allt som tidigare var en dans är bara så slitsamt 😵‍💫
Samlar kraft,,,, bryta ihop och komma igen.
Det är vad jag behöver just nu ❤️

Ibland är det så skönt å bara bli arg besviken & säga vad man tänker !
Det hjälper att reda ut alla tankar 💭 
I motvind lyfter man bäst 💋

Ha det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0