En helt vanlig torsdag

Det har varit intensiva veckor, mkt jobb, hotellnätter middagar .. lite för lite träning & gym.
Jobb timmarna har varit mer än vad som är hälsosamt.. men det börjar bli en öppning nu.
Det känns kallt ute.. inte igentligen men bara för att jag inte vant mej.
Om ett par veckor el en månad kommer detta vara rena sommar värmen ,, ler,,
Vi har hunnit både det ena & det andra.
Men kul har det varit .
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vin provning 😍 är något vi oxå hunnit med .
I 2 veckor har jag desutom haft förmånen att låta gymnasiet komma och träna på gymmet med mej.. 4 gr .. riktigt roligt att bli påmind om hur jag var i den åldern 😅
Dem gjorde det riktigt bra💪
Vi har "nästan" köpt häst igen.. men avvaktar ändå lite … men den var så dödens fin..en villhöver!!
Haft provridninfar på finaste kalven.. det känns tråkigt att åldern tog ut sin tid redan,, nu när hon går som en miljon.
Ja ni hör det svänger rejält här… livet leker & mina timmar är för få. 

Ha en fin dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0