En chock

Shit det var minus 15 på morgonen och riktigt vinter väder.. 
vänjer man sej nångång är frågan.
(null)
Ledig 2 dagar efter en helt grym vecka..
Men då blir jag nästan handlingsförlamad..
Jag vill så mkt, men får endast lite gjort.
Podd i örat & en kaffe i handen sitter jag och kastar bort tid!
Visst har ett gympass gjorts kl 06:45 redan 
Men ändå…
Ibland står alla tankar still för att sedan bara snurra runt i full fart utan att hitta ett lagomt tempo.
Vad är normalt 😅🙈 finns det ens?
Livet är inte så enkelt som folk vill framhäva..
En annan upptäckt..
Människor är definitivt svåra att förstå,
Ger du inte dem full uppmärksamhet så är man inte ens värd att ha som vänn på fb ,
För det blev nog mitt fel 🤦‍♀️ 
Eftersom min tid inte räcker till att leka 😋
Ja så kan det visst gå om man har för mkt på gång.

Nu väntar ett stall 😍
Sedan bara göra resterande av todo listan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0