Men aj vad ont ,,

Just nu är inte turen på min sida…
Jag har så grymt ont i övre delen av ryggen mot nacken.. en kombo av en sån sjuk gårdag.
Så pass ont att jag inte klarade av att gå ut med hästar på morgonen 😅
Då är jag dålig.

Jag hade som plan idag att kliva upp och ta mej till gymmet på morgonen.. för att sedan rida i solen & njuta av lite gårdsarbete.. 
(null)
Så sitter jag här istället.. orörlig & irriterad delux..ligga ner är omöjligt för det krävs för mkt nackmuskler för att komma ner & upp .
Hoppas alvedonen gör sitt jobb strax..
Så sällan som jag tar sånt så borde det fungera.
Då kan jag sen ta mej ut å röra på kroppen.. kanske det försvinner med rörelse .

Hoppas du får en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0