Skulle sova

06:00 ,,, vad hände nu då?!
Vädret är kass… snö  å vind.
Men jag kan inte ligga kvar och sova fast jag så tänkte.
Istället funderar jag på hur jag kan njuta av hästarna hela helgen utan att kolla klockan..
Inga måsten .. det var ett tag sedan!
Men jag får skylla mej själv bara, för jag ber inte oftast om stall jouren på helgerna när jag igentligen har möjligheten, två av fyra borde jag ha ledigt.. kanske tar jag ut den varannan månad.. då jag nästintill kryper av trötthet 🤦‍♀️
Det är bara mitt eget fel… jag ska bli bättre på att inte bara serva åt andra runt mej, utan även ta och njuta av vad jag har möjlighet till.
Så här sitter jag .   Iklädd ridkläder klockan 06 ish på en ledig lördagsmorgon när jag kunnat sova ut… hittade inte sömnen,, bara känslan av att kunna ta min häst, sadla , rida, borsta, och inte behöva tänka klockslag och kontroll…
Det fick mej upp mkt mkt tidigare än behövt 
(null)

Sova kanske jag gör när hästarna blivit ridna 🤪




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0