Något jag borde lära mej,,

Är det idag jag borde lära mej något?
Känslan inom mej går inte riktigt att ta på..
En tomhet… jag känner igen känslan från förr.
Den bådar inte riktigt något bra, den brukar innebära någon form av förlust, en sorg.
Nått står inte rätt till.. men vars? 
Är det jag själv ? nån i min närhet?
Oavsett är den inte välkommen denna gr.
Den har smugit sej på men försvunnit ,, men nu är den tillbaks.
Bara vänta & se..

Försökt sova bort den.. inte fungerade det heller..lyckades inte somna.
Kanske nu det är dags att ta tag i garaget..
Jag har lite att städa upp där!
Jag ser framemot köra inneburen i varmt & piffat garage med ordning & reda.
Allt har sin plats. Så ska det vara.
Enkelt att hitta och en plats att vilja skruva i.
Där grabbarna kan hänga med skoterkläder, utan stress av andra..
Ett pyssel rum för dem äldre killarna.
Det låter för bra för att lyckas… så det är väl bara gå ut & börja.
Målet är väl den röda skinnsoffan & kristallkronan 🤪 ja och en kyl för lämplig dryck 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0