En helt vanlig tisdag

Jag längtar lite till ikväll.. för då vet jag att imorgon har jag ledigt 🤪
Då blir det lite bara göra lite av varje överallt .
Jag har kommit på att jag borde göra en check av min syn.. det är inget jag riktigt tycker är prioriterat,, men tanken är ändå född nu.
Kanske jag gör det före midsommar … 

(null)
Mina dagar har faktiskt startat på gymmet denna vecka!
Inte alls långa pass.. finns inte tid till det.
Men jag har hunnit 25 min iallafall & försökt få in en muskelgrupp åt gången , bättre en än ingen!

Det har kommit snö inatt… det känns som om det räcker på den fronten nu.
Jag upptäckte att min transport är in fryst bakom ett lager av snö som kommit från taket och sedan i solen bildat is 🧊 
Hurra el hur 🤦‍♀️ desutom har jag visst missst besikta den, ännu mera hurra! 
Och jag som tänkt ta mej iväg på en träning inom snar framtid… lycka till Hanne.
Det löser sej nog !

Hur har ni det så här i mitten på mars? Vad gör du för nått för att njuta av livet!

Ha de 👋 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0