Vinter känsla

Igår slog vädret om totalt!
Det snöade haglade regnade & blåste i massor .. länge sen jag frös när jag kom in på kvällen.

Höet år hästarna var inte lätt att placera rätt så det inte flög iväg.
Lite positivt tror jag ändå fukten är.. för jag har två riktigt stora sand högar att förflytta 
Och då är det redan färdigt fukt i det 🤪 
Annars hade högen säkerligen varit en mindre hög medans grannen haft sand bana…

Ikväll är det återigen KGB häng 😍 
Idag ska det prövas riesling viner 🥰🥂
Så kul … 
Och nästa gr är det öl provning 😍
After work på KGB.. tänk vilket härligt jobb.
Missar inte barhäng men ändå pigg dagen efter. 
(null)
Lite sån var känslan igår i stallet… 
Blött och kyligt 

Nu städar jag upp huset & har i blåsten bestämt att det är köshoppning på schemat ..

Ta hand om er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0