Händer allt för lite kul

Min energi rinner ut i luften.
Så fort nån har något att säga känns det som att alla bara bidrar med tråkigheter… på 100olika sätt.
Varför då? 
Hur kan allt få vara så negativt,,är det vår värld som är så just nu? El vad sker 
Förr ringde telefonen & så var det nått skoj man fick veta.. el så hittade vi på nått kul.
Nu tittar jag två gr på den och funderar vems väld som inte står rätt till idag 🥴
Jag hade själv en piss dag igår. Allt jag ville var tystnad & nått att hämta igen energin från..
Men hur sjutton hämtar du energi av folk som bara är negativa 😅 så nä… det blev istället ett försök att hitta den själv på egen hand .
Slutade med en Ipren för värken i kroppen .. vilket gjorde en full natts sömn 😴… så skönt. Jag fick laddat mina batterier 🤪
Så nu tänker jag hus hålla med dem lite.. 
Täckningen p mobilen blir nog på flight läge och lite läcker musik i öronen istället.
Då kanske jag hinner med lite kul före jobb pass kl 14 🙌

Ha en fin dag 
Och berätta gärna hur du spar energi
Jag behöver tips 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0