Bubblar

Alltså min hjärna går på fullt nu..
Även nätterna känns det som.
Det är som ettbubbel av idéer tankar, visioner, verklighet & önskan.
Tänk ett rum fullt i heliumballonger.
Du drar i snöre efter snöre.. fixar lite & återigen är den kvar i taket.
Inget har liksom ett avslut. 
Affektionsvärde är det när du sålt kossan & båset är tomt? 
El är det före? 
Innan när du ännu kan göra någonting åt det.
Jag städar och städar.. men det tar inte slut ändå.
Säljer i en ända & köper i nästa.
Får plats på ett ställe men fyller på med nytt..
Vad är meningen ? 🤪
Just idag är en dag då jag är trött.. på mej själv. Riktigt trött.
Behöver jag två traktorer? Jag kan ju bara köra en i taget.
Hur ny ska nummer två vara? Ska den ha frontlastare el inte. Mindre än den jag har? 
El större? Fan i hevette vad energi det går åt att måsta tänka.
Inte alls lika lätt som ett hästköp😝
Hur vet jag värdet av raritet el verkligt värde när det finns miljoner med saker överallt.
Rensa rensa rensa…. 2 veckors städ ledigt borde vara obligatorisk och återkomma en gr/år 

Nu är det en Tim kvar innan jobb… och jag tror björnen på vintern sover bättre än jag just nu 




Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0