Ett Nytt kapitel

Jag har verkligen jobbat som tusan sedan i sommras..
Knappt så jag ännu vågar öppna ögonen.
Rädd för att det bara är en dröm, en vison som inte är sann.
Så mkt jobb ,, så mkt på spel..
Kontakter som knutits men som i andra ändan 
Brutits itu .. 
ett virrvarr av hopp och förtvivlan att kommer jag,  Hanne verkligen att lyckas genomföra detta!
Stora investeringar. 
Inte alltid så självklara val!
Men lite av en drake så lyfter jag i motvind.
Så motståndet jag fått har nog drivit mej framåt, att satsa och inte ge upp.
En av dem som pushat mej hårdast har också gett mej en mening att ha med mej på vägen!

Vad är det värsta som kan hända?
Och kan jag leva med det?
Jo …
Det är just det jag kan.

Har jag inte gett mej tillstånd att försöka så kan jag inte misslyckas, men heller inte Lyckas!
Med detta i bakhuvudet så kände jag mej lugn.

Det finns så många storys om dessa 5 månader så jösses.
Krossade ben
Investeringar utan ekonomi 
Förlorade vänner
Fruktansvärd klocka som hade för lite timmar
1000 frågor utan svar 

Men det får bli vid något senare tillfälle .

För i allt detta har vi nog Allihopa som varit inblandade varit ense om att det har varit en spännande tid .. många skratt och glädje 

Vi lever här och nu ❤️

Så här kommer lite bilder från mina tokiga månader 

(null)

(null)

(null)
 Så såg det när jag började resan 

(null)

(null)

(null)

Här står vi nu 🥰



Det är dagar till öppning bara 


Kram på er 🤗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0