Huset är tyst så här tidigt

Alla sover … alldeles tyst.. 
bara jag och katten vaken 🥰
En kopp kaffe & lite frukost i magen.
Tittar runt och vet att listan idag är lång,
Så där omöjligt lång!
Men istället har jag prioriterat bort det jag inte hinner, då det kom något viktigt emellan.
Desutom jobb ikväll i KGB 🍻🥂
Igår var det helt magiskt fint i solen
Passade på att verkligen känna efter och njuta av dagen hästarna & ingen stress.

Du vet det är inte ofta jag njuter av häst så som ni tror,,, det är en ständig känsla av att se över vad som går att utvecklas och göras bättre .. hur får jag nöjdare hästar & nöjdare kunder.
Allt går alltid att steppa upp lite.
Medans annat får lämnas åt dagar när det finns mer möjligheter !
Så idag när alla sover en ledig söndag då kliver jag upp och donar på i stallet 
Varje minut gör resultat 😋

(null)

(null)

(null)

En ute bastu avslutade fredags kväll 🥰
Som toppen av en riktigt bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0