Jätte minus idag

Kallt var bara förnamnet … ändå är det något vi får vänja oss vid denna tid på året 🥶
-20 på morgonen 
 Jag har jobbat halv dag med frukosten på hotellet .. rättså mysigt med tända ljus & nybakt.. ja förutom det vanliga en frukost har 

Första julklapparna är inslagna.. men nog blir det svårare å svårare för varje år.
Ingen stor idé att köpa krims krams.. 
utan hitta det som behövs men ändå är kul att få!
(null)
Toppen av granen blir massakerad & jag misstänker katten 🤣 eftersom det inte blåser inne 

Vi hade en resa tänkt på fredag men som blev uppskjutet till nästa månad.. såååå jag har ledig helg 🫣 om jag lyckas hålla mej borta .

Häst världen rullar fort fort,, lite väl fort.
Den vackra svarta är besiktad och klar för nytt hem.. lite känslomässigt jobbigt .
Men jag är tvungen då ridverksamheten behöver en lugnare själ…
Ibland måste man bara göra ett beslut som gör ont.

Men det blir ljusare tider framöver. Nån sa att 21/12 börjar ljuset återvända 🧐


Kram 🥰 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0