Hösten närmar sej

Bäst att njuta av den kanske sista fina dagen, solen, grönskan & allt det innan vi vänder blad till höst.
(null)

(null)
Underbart att rida runt på ängarna 😍
Jag har länge nu funderat på hur det är att känna sej behövd för att jag ger..
Det är så otacksamt så jag hittar inte ord.
När man verkligt tagit ner månen om jag kunnat. Men det inte betyder något alls.
Att inte lita på känslan jag har,, utan ändå tänka det är nog inte så som jag tror.. den biter.. 
hur många så kallade "vänner" har du lagt bakom dej? Dem fick inte ut mer, så där var den vänskapen över.
Funderar du över det nån gr?
Vem är vem?
Lite kvälls funderingar innan natten 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0