Som väntat

Ledighet, 
Det gör mej svag,, natten onsdag torsdag vaknade jag med 39,feber
Sen låg febern i hela torsdagen inte under 38,3 på hela tiden som mest steg den till 39,5

Konstigt nog så ingen snuva el annat sjuksymptom..
Kan vara att jag tryckt in jobb i mängder senaste månaderna.. så när lugnet kom blev jag sjuk.
Men så har jag märkt att utan jobb och utan måsten utan rutiner mår man snabbt väldigt dåligt.
Det undviker jag i största möjliga mån.
Visst är lagom bäst. Men det är ju oxå bara normalt,, normalt är tråkigt 😜
Jag växlar om just nu… från otaliga timmar på hotellet så ska jag växla fokus ett tag på försäljnings hästarna. Och på gymmet.
Och på att städa upp runt om mej..
Göra plats för att andas & känna lugnet.
Jag tjafsar ännu i garaget då jag inte blivit klar än… önskar att grabbarna ska få ett ställe att hänga på förutom framför datorn . 
På god väg är jag… 
Solen lyser ute… & jag bara önskar att kunna rida på utebanan… i ridkläder!! Utan täckbyxor utan miljoner lager kläder..
Dem första passen på utebanan då underlaget är perfekt.. det är svårt att beskriva..
(null)
Så såg banan ut för en dryg vecka sedan
Nu är den fläckvis sand .
Men jag undrar vart all snö ska tina 😵‍💫
Lär vara vatten precis överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0