Redan April

(null)
Tiden bara rusar fram,, 
Vintern är redan på väg att ta slut, just som jag börjar gilla den.
Jag är rätt seg startad,,, hiihii,, 
Jag har jobbat nästan 11 helger på rad.. antingen fred kväll/natt el lördag kväll/natt eller båda.
Maj räknade jag ihop 250 arbetstimmar.
Varför gör jag det är frågan? Svaret vet jag faktiskt inte.
Roligt är en av orsakerna, men vanan är nog oxå en. 
Och den största biten är att jag inte vet hur man tar det lugnt.. jag blir nervös av att inte göra nått som har en mening…
Borde träna på att inget göra!
Verkligen bara inte göra något alls.
Men det känns som om jag kastar iväg mitt liv, meningen med livet är väl att hinna med så mkt som möjligt 😍
Sen bör jag prioritera lite av vars tiden läggs 😜

Ha en fin natt gott folk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0