Hösten är här ser det ut som

Det var en orolig natt.. jag väcktes & lyckades inte somna om
När jag väl gjorde det, väcktes jag åter igen !
Då klev upp för frukost och kaffe,, just det ja! Inget kaffe fanns hemma.
Då blir man ju överväldigad av lycka 🙄

Två Tim senare sitter jag med kaffe iallafall  (null)
 Bondepraktikan är lite kul att läsa 
Idag lyder den 
När orrarna spelar på hösten är det sju veckor till första snön ..
Då gäller det att ha sett dem 🤔 

Idag är en helt vanlig fredag 
Stall
Städ
Lite fix på gymmet
Motionera hästar,, skriver så för det blir kanske annat än ridning.
lektioner 
Iordningställande av transport och tävling i dagarna 2
Skönt det är nära och vi slipper stiga upp i ottan 
Sen är det väl redan kväll 😅

Vad gör andra en fredag ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0