Solen lyser men vinden är kall

Tredje dagen efter helgen.
Jag känner mej sliten, det var mkt jobb förra veckan och lite sömn.
Men helgen har jag ledigt då det är inplanerat lite annat.
Igår drog jag igång projekt tvätta hästar 🐴 
Var mer blöt än hästen mest troligt. 
Men oj så mjuka dem var idag!
Klockan har för få timmar nu, har så mkt att ordna men finns ju inte tid !
Socker suget har varit delux högt eftersom tröttheten funnits!
Och jag har nog lyckats med rekord på brownie kaka 🤣🤣
Aldrig hänt förr👊👊
Så det är prövat oxå , krävs rätt stor mängd för att må illa… asgarv.
Hästeriet har börjat rulla positivt vilket är skönt & ger mer energi till att jobba på.
(null)

(null)

Ser fram emot en fin helg ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0