Nytt år

Nytt år nyss… nu Säger dem att januari är slut snart.. gud vad allt går fort!
2022 startade segt.. det är nog ett tecken på att resterande år blir lite sirap ..
Hoppas jag har fel!
Lektionerna har börjat & jag kan med handen på ❤️ säga att jag lagt mej med ett leende ..
Så kul att se ponnysarna uppskatta sina pysselstunder ..
Jag har nog hamnat i rätt spår igen.. för dagarna bara glider i väg..
Riktigt roligt!
Lediga dagar är nog inte riktigt min grej.. blir lätt för mkt av det goda ,, som att sova för länge el softa i soffan .. lätt hänt att man tappar kartan .. inget mål ,, inget driv!
(null)
Jobbat lite med mateo .. så kul ponny!
Tror faktiskt jag haft lite skev bild av tinkrar.. pinsamt att medge.
Vi har en underbar vår framför oss…
Även om kylan får en att tappa hoppet ibland!
Då kan jag bara längta att kliva upp i ett varmare land.. med kluckande vågor 🌊 och skrikande fåglar 🦢 
En värme som är olidlig..
Nåväl vad är väl en bal på slottet.. hiihiii…
Inte mkt går ändå upp emot ett riktigt väl ridet pass på krukan..
El varför inte nån annan fyrfotad kuse..

Lite dags tankar så här en onsdag mitt i början av terminen..


Kram 🤗 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0