Min tur att ligga

Då var det min tur att få Corona..
Började på lördag morgon med det vanliga stall köret.
Efter att ha gjort stall x-antal år så märker man när det inte går som det brukar..
Lite värk i ländryggen .. lite tryck i huvudet.
Så där blev jag misstänksam . 
Mkt riktigt 38,2 feber!
Iväg På gränsen för ett test.. han knappt landa hemma innan jag blev uppringd om positivt svar
5 dagar karantän 🤢 vad gör man då?
Lördag var ju feber så den gick galant 
Söndag lite friskare bara nån feber topp mot 38 .. sen lugnt.. lite rygg värk under natten 
Jaa dagarna blir lite långtråkiga 
(null)
Hur resterande dagar ska gå blir intressant
5 dagar med 3 st under samma tak 🙏
Brottningsmatcherna blir rätt många grabbarna emellan! Asg

Mest av allt saknar jag meningsfull aktivitet som jag inte riktigt orkar ännu.. även om symtomen är extremt milda ännu/hittills 
Så finns inte riktigt full syra.
Och sen slås jag Av vad karantän igentligen är.. mkt kan man inte göra fullt ut.
Som tex städa… för då behövs sopsäckar dem måste man köpa på butik ( det gick ju inte)
El Föra skräp på soptippen ( karantän)
El städa stall ( karantän, eftersom inhysta går först)
Ja karantän är lite vanskligt 🤣🤣😅😅

Men en upplevelse att lära av 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0