Lördag morgon

Igår tog jag en häst fri fredag .. istället blev det fredags städ inne.
Jösses hur mkt kan man stöka till utan att tänka på det.. 
panta flaskor är bland det jobbigaste jag vet .. var någonstans borde det vara skoj? 
El returpapper 😳🥵
Bra för miljön givetvis men sen då,!
Hur som helst så åkte tomtarna ut först igår!
 Varför blir det så tomt alltid.
Först gillar jag inte julen, men när tomtarna är på plats är det mys.. sen blir det tomt!
Ingen som helst logik🤷‍♀️ det går bra när man inte ens förstår sej själv .. ler..
Jag är uppe tidigt .. el åtminstone före resten av gänget.
Ryktas om skoter körning i dag 😍 så kul!
Så jag låter resten sova och gör själv klart stallet,, så har jag tid å köra med dem lite!
(null)
Utöver körningen så blir det nog ridning & grejs före jag faktiskt har inbokad lektion för elev ikväll.

Ha en fin lördag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0