13:e och jag strejkar

Hur sjutton gick det så fort? 
Jag är inte riktigt klar med att plocka bort julmyset… vem Vill liksom inte ha tomtar överallt ,, hiihii..
Städa absolut men inte ännu! 
Och så var vi där,, vill man inte så vill man inte.
& oj vad jag kan fundera på hur mina föräldrar hade det om jag var lika envis då som nu 😜
Men det var några riktigt bra vuxna som sa ett par ord som fastnade i hjärtat.
Du är envis som synden… lär du dej använda det på rätt sätt kommer du långt!
På sitt sätt hade den gamla helt rätt i det han lärde mej …
Utan envishet blir inte mycket gjort.
Men långt kom jag inte… asgarv.. ännu kvar i Happis.. men Allt jag någonsin drömt om 
HAR jag faktiskt åstadkommit ❤️❤️
Sen är det värre att hitta nya mål nya visioner & drömmar.
Så hyfsat länge har jag stått och trampat vatten… i väntan på… något jag inte vet!
Men men… det vänder nu.. visionerna börjar ta form igen….
Bara kavla upp ärmarna och ge sej ut på öppet vatten..

(null)
Idag har vi snö plumsat med krukan ❄️❄️
Så himla skoj . Extremt bra träning för hästens mage & rygg .. och hur glad är han inte efteråt!!
Lilla Mateo fick oxå en 30min promenad på ängarna.. fast det var nog jag som var tröttast! Han såg då inte alls ut att ha jobbat.. medans jag var mer blöt än torr.. det är bra att ha en ponny som PT!


Ha en fin kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0