Sista dagen detta år i februari

Den här dagen kommer aldrig igen & februaris sista dag strålar med ☀️ 

Känns faktiskt som att vi kommit på rätsida nu.. ljusare dagar & lite mer värme.

Det har flyttat in en katt bäbis ..
(null)
Melker..
Super social med sitt mjauande ..
Klänger kring bena och ska bara sitta i famnen i soffan..
Jag är ingen jätte fans av just katter 🤦‍♀️
Lite av orsaken att jag tycker dem är lite läskiga,.
Men när kidsen tjatat tillräckligt länge så gav jag med mej,, men tanken är att den ska vara i stallet oxå., få se hur det går.
Men den är faktiskt lite go ändå!
Den kurrar å har sej.. ännu inte varken klöst el bitit.. kanske kanske kan min inställning bli bättre.

Solen har visat sej hela helgen vilket gett mej hopp om framtiden.. energin har krupit upp sakta från botten av nått , vet inte vad.

En provridning på kalven är gjord i helg.
Hon skötte sej riktigt bra.. hade trott gasen skulle finnas och så bara anpassar hon sej ett tu tre efter ryttaren.. wow 🤩 
Jag är expert på att klanka ner på mina djur på mitt sätt att göra saker.. men en dag som den så får jag bita mej i läppen och njuta av stunden & sluta skrämma kunder med om, kan,uti fall .. osv 
Mina krav på hästarna är nog lite högt.. dem är ju inte radiostyrda.. 
men det känns alltid bäst att ge för mkt negativt än lämna något osagt..
Hursomhelst så är jag nöjd med hon..

Själv har jag passat på att rida lite på verksamhets hästarna ,, & finslipat lite..
Med resultatet att träningsvärken var ett faktum & jag promenerade som en gammal kärring i morse 😎
Även helgens skoter körning sitter i.. fasen vad kul det är… grymt kul.
Det blir nog strax en uppgradering gör min del!
Tacksam att grabbarna orkar ta med mej fast dem nog lekt tuffare utan en jag på tåg.. desutom blir jag begränsad av att mattan är slut .
Behövde bromsa några gr ,, asgarv.. gled som smör i solen .. nåväl 
Sista dagarna i februari har varit guld värda ☀️🤩❤️😍

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0