Frusen & kall

Velade fram & tillbaks.. ska jag rida el inte.
Ville men ändå kall & frusen
Nattade & gick in och satte mej i soffan under filten.. ångrade mej och kröp upp i sovrummet under täcket… fyndade en fantastisk madrass som jag så länge velat ha 😍 en sån där som formar sej efter kroppen, man sover helt gudomligt 
Älskar min övervåning i alla detaljer.. kolla bara  presenten jag fick .. kuddar & filt till fotöljerna i 
Värsta disaignen..
(null)
 
Sovrummet är så mysigt med mkt plats
(null)
 

Det bästa är ändå utsikten över gården & hästarna…

(null)
Däremot bör jag nog kavla upp ärmarna och börja fokusera på sommarens äventyr!




//kram på dej ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0