Tills det inte gick mer

Ett par riktigt fokuserade veckors hårt jobb sätter immunförsvaret i botten..
Vaknade förkyld 🤧
Bara hållit samma tanke under några veckor.. framåt det är bäst så.. nog har jag fått mina kommentarer om att dra i handbromsen.. men tills motsatsen är bevisad så kör jag ju glatt framåt… 
Såååå nu håller jag mej inne idag.. 
Enligt mej det värsta straff man kan få.. 
ångesten blir ju enorm… 
Hur kan man leva ett liv inne? Utan intressen som upptar dag å natt? Utan å träna? Utan JOBB! 
Jobb är grymt viktigt för att må bra, 
att ha en utmaning varje dag, 
oavsett det är att orka komma upp ur sängen för att gå till jobbet, 
eller för att lägga en bra budget bättre, 
Mitt jobb är det bästa som finns… det har alltid varit så.
simhallen el gymmet el stallet.. visst finns det mindre roliga saker som måste göras.. men se dem som bonus istället..
Ju fortare dem är avklarade desto mer tid för det andra..
Att ha ett jobb som man inte trivs med.. måste vara en mardröm.. 
jag har lärt mej som liten att det finns mindre roliga jobb.. men allt jobb har betydelse.
Gör det roligt .. du bestämmer själv hur ditt jobb ska uppfattas.. hur din dag ska vara…
Le redan när du somnar på kvällen ,, då blir morgonen oxå glad!
Men idag var min stora nöt att knäcka…
Hur ser jag den positiva biten i att vakna förkyld?!
Sova är inte min grej.. 
Och av erfarenhet vet jag att jag inte kan gå ut idag… 

Jag jobbar på svaret🥵

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0