Silver grå skönhet

Kan man så får man vara snabb å först med att sadla upp smita ut och rida !
Han är godesnäll 
En riktig gentleman ännu .. 
(null)

Det är minst andra veckan I rad med regn & rusk ..
Skönt att kunna trimma under tak
Men jag saknar träningarna på borta plan..
Det har gått små troll i min flock nu & det har inte funnits möjlighet att fara iväg.. typiskt till rusket & mörkret så är vi back on track 
Min eviga 🍀 
Nå väl det finns en mening med allt.
Jag har flyttat in i det nya sovrummet nu och njuter av tystnaden och atmosfären 
Han gjorde det grymt bra.. snickaren..
Även påbörjat inreda rummet där mitt emellan alla sovrum
Det som är tänkt att bara kunna slappa i 
Se tv el spela lite tv-spel 🎮 
(null)

(null)
Inser att det mesta är vitt å grått i olika nyanser 
Men det är så skönt att strax ha det klart..
Väntar på lite fåtöljer och stolar 
Sen är det bara piff som behövs.

Ha en fin dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0