En roadtrip

Fredag-söndag hann vi köra fram å tillbaks till Stockholm 😇
Lite business 😎 lite semester och trevligheter!
(null)

(null)

(null)
En liten paus i vardagen 

Vintern är här med sitt vita täcke..
Morgon promenaden var lite hård & halkig 
Medans vädret i söder var som våran tidiga 🍂. Höst

Det var iallafall tillräckligt ledigt för att få igång ridsuget igen.. 
och jag råkade komma in först 22:00 igår efter att ha ridit två hästar.
Helgen är inbokad på jobb.. jobb och jobb☺️
Skönt att veta att jag har något att göra.
Träningen lunkar på,, ja lunkar..
Jag är inte nöjd med min insatts😉 kosten fallerar och det blir inte riktigt så fyrkantigt som jag tänkt.. och då uteblir dem resultat jag önskar.. Ändå vet jag att allt hänger på mig själv.
Varje dag blir en utmaning. 
Varje dag funkar klockrent fram till efter lunch.. där slarvar jag medvetet pga slöhet och för lite motivation.. 
Men ack den som ger sej in i leken.. får leken tåla.

Ha en fin onsdag ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0